Τρίτη

Παραδόθηκε στην κυκλοφορία η Κορίνθου-Πατρών

Η σημερινή είναι μια ημέρα χαράς για την Πελοπόννησο, καθώς ολοκληρώθηκε ένα έργο που πολλοί πίστευαν ότι δεν θα ολοκληρωθεί ποτέ, είπε ο πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας στην ομιλία του κατά τη διάρκεια των εγκαινίων της Ολυμπίας Οδού, του αυτοκινητοδρόμου Κορίνθου-Πατρών

«Ανοίγουμε δρόμους. Ανοίγει ο δρόμος που περιόριζε τη Δυτική Ελλάδα στην επαφή της με το κέντρο, ανοίγει και ο δρόμος να βγούμε από την κρίση και την οικονομική επιτροπεία», τόνισε ο πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας.

Αυτός είναι ο ισχυρός συμβολισμός των εγκαινίων είπε ο πρωθυπουργός και σημείωσε το μήνυμα που στέλνει είναι ότι η Ελλάδα μπορεί να σταθεί και πάλι στα πόδια της. Τα έργα έχουν ένα και μόνο ιδιοκτήτη, είπε ο κ. Τσίπρας τονίζοντας ότι ολοκληρώνεται ένα έργο που εκσυχρονίζει την περιφέρεια και τη δυτική Ελλάδα.

Αποδείξαμε ότι ο τρόπος για να ολοκληρωθεί ένα έργο, είναι να υπάρχει μια κυβέρνηση που να έχει στόχο της, την προστασία του δημοσίου συμφέροντος, πρόσθεσε.

Ο πρωθυπουργός σημείωσε πως με την παράδοση του έργου στην κυκλοφορία, η διαδρομή Αθήνα - Πάτρα θα γίνεται σε 1 ώρα και 40 λεπτά και ταυτόχρονα δημιουργούνται νέες προϋποθέσεις ανάπτυξης για την ευρύτερη περιοχή.

Όπως τόνισε, σχεδιάζεται η αναβάθμιση της σιδηροδρομικής γραμμής Αθήνας-Πάτρας, που παραμένει ακόμα στις προδιαγραφές του Χαρίλαου Τρικούπη, με την κατασκευή διπλής γραμμής με ηλεκτροκίνηση.

Παράλληλα, η κυβέρνηση ρίχνει το βάρος στην κοινωνική πολιτική για το νομό Αχαΐας και έτσι θα προχωρήσει σε προσλήψεις προσωπικού στα νοσοκομεία της περιοχής και σε αύξηση των κονδυλίων για τη λειτουργία τους.

Το έργο της Ολυμπίας Οδού
Στο παρελθόν πέρασε οριστικά μία από τις πιο επικίνδυνες οδικές διαδρομές στην Ελλάδα με την παράδοση σήμερα της "Ολυμπίας Οδού": Ελευσίνα-Κόρινθος-Πάτρα-Ευρεία Παράκαμψη Πάτρας συνολικού μήκους 202 χιλιομέτρων.

Στις υποχρεώσεις της σύμβασης, εκτός από την κατασκευή του αυτοκινητοδρόμου Κορίνθου -Πατρών, περιλαμβάνεται και η λειτουργική αναβάθμιση του υφιστάμενου αυτοκινητοδρόμου, Ελευσίνα -Κορίνθου και της παράκαμψης Πατρών, συνολικού μήκους 82 χιλιομέτρων.

Το συνολικό κατασκευαστικό κόστος ανέρχεται σε 1,8 δισ. ευρώ και το κόστος απαλλοτριώσεων σε 223 εκ. ευρώ. Σε σχέση με τις αρχικές απαιτήσεις κατασκευαστών/ παραχωρησιούχων, από την επαναδιαπραγμάτευση κυβέρνησης -Υπ. Υποδομών επιτυγχάνεται όφελος 172 εκ. ευρώ για το Δημόσιο και τους Έλληνες φορολογούμενους πολίτες.

ΠΗΓΗ
Share:

Advertisement