http://www.mrkteo.gr/

Δευτέρα

Προκλητικός ο υποψήφιος βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας Μάκης Βορίδης, σε τηλεοπτική εκπομπή...''Ότι θέλω θα λέω εγώ! Πιπέρι στο στόμα δεν μου βάζει κανένας''


Τι εξόργισε την Τσαπανίδου on air
Προκλητικός όσο ποτέ άλλοτε ο υποψήφιος βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας Μάκης Βορίδης, είχε φραστικό επεισόδιο με την παρουσιάστρια και δημοσιογράφο Πόπη Τσαπανίδου την ώρα της εκπομπής της
Μια έντονη λογομαχία μεταξύ του υποψήφιου βουλευτή με τη Νέα Δημοκρατία, Μάκη Βορίδη και την υποψήφια με τον ΣΥΡΙΖΑ, Ζωή Κωνσταντοπούλου, λέγοντας «είναι δυνατόν να οδηγείτε το λαό σε τέτοια παραφροσύνη; Τι ακούμε πια! Κι εσείς δεν τους ελέγχετε! Έχουμε μπει σε μια διαδικασία απαράδεκτης ανοχής μιας τρομαχτικής μπουρδολογίας» είπε ο Μάκης Βορίδης στην κ. Κωνσταντοπούλου σε έντονο ύφος...και κατέληξε πολύ σύντομα σε μια άγρια αντιπαράθεση μεταξύ του κ. Βορίδη και της Πόπης Τσαπανίδου.

- Μάκης Βορίδης: "Ότι θέλω θα λέω εγώ! Πιπέρι στο στόμα δεν μου βάζει κανένας!"

- Πόπη Τσαπανίδου: "Όχι στο τραπέζι εδώ!"

"Θα αναλάβω εγώ το κόστος της ευθύνης στο βαθμό που μου αναλογεί. Όχι δεν θα φορτωθώ το βάρος όλης της δημοσιογραφίας στην πλάτη μου! Σε αυτό το τραπέζι εδώ και πολύ καιρό κάνουμε συζητήσεις ωραίες! Ήρεμες! Με αρχή, μέση, τέλος!" είπε η Πόπη Τσαπανίδου και ζήτησε διαφημίσεις.

Share:
http://ikivotos.gr/

Advertisement