Σε υψηλότατα επίπεδα βρέθηκαν οι μετοχές της Groupon Inc, καθώς η εταιρεία, γνωστή σε όλο το Ίντερνετ για τις «υπηρεσίες προσφορών» της,
επωφελήθηκε από την ευφορία που κυριάρχησε στον κόσμο των social media μετά την ανακοίνωση περί εισαγωγής της μετοχής του Facebook στο αμερικανικό χρηματιστήριο κάποια στιγμή μέσα στο 2012.
Η εκτίμηση της συνολικής αξίας της μεγαλύτερης εταιρείας στο χώρο των κοινωνικών δικτύων κυμαίνεται μεταξύ 75 και 100 δισεκατομμυρίων δολαρίων, κάτι που ενθάρρυνε πολλούς επενδυτές να ανεβάσουν τις εκτιμήσεις τους περί αξίας των άλλων εταιρειών του χώρου, σύμφωνα με τον Σαμίτ Σίνχα. Αναλυτή της B. Riley &Co.
«Όταν μία τόσο μεγάλη εισαγωγή (ΙΡΟ) λαμβάνει χώρα, όλες οι μετοχές που βρίσκονται στον ίδιο τομέα ενισχύονται, καθώς αξιολογούνται ανάλογα με την ΙΡΟ» είπε σχετικά.
Επίσης, η μετοχή του LinkedIn, του μεγαλύτερου επαγγελματικού κοινωνικού δικτύου, ανέβηκε στα 77,84 δολάρια, το υψηλότερο σημείο στο οποίο έχει βρεθεί εδώ και τρεις μήνες. Η μετοχή του Groupon ανέβηκε 8,3% στα 23,28 δολάρια, έχοντας αγγίξει τα 24,22, το υψηλότερο σημείο από τις 16 Δεκεμβρίου.
Το Groupon δεν αποτελεί κοινωνικό δίκτυο, ωστόσο, από τη στιγμή που είναι ο κυρίαρχος του χώρου των προσφορών παρασύρεται συχνά από τον τομέα, καθώς ο χώρος του έχει κάποια κοινά χαρακτηριστικά με τα social media. Οι προσφορές που επιδιώκει κανείς από το Groupon πολύ συχνά κοινοποιούνται στο Facebook και ενεργοποιούνται όταν ένας αριθμός καταναλωτών επιλέξει να «κλείσει» το κουπόνι.
Ακόμη, στενή σχέση με το Facebook έχει επίσης η Zynga, που αποτελεί τον μεγαλύτερο developer στον χώρο των social games. Η εταιρεία είδε τις μετοχές της να ανεβαίνουν στο υψηλότερο επίπεδο από τη δική της ΙΡΟ το Δεκέμβριο.
Ωστόσο, ο κ. Σίνχα προειδοποίησε ότι αυτά τα κέρδη ενδεχομένως να είναι προσωρινά, ειδικά για εταιρείες σαν τη Groupon, που έχουν μάλλον έμμεση σχέση με το Facebook. Όταν προχωρήσει η ΙΡΟ, πολλοί επενδυτές θα προβούν σε πωλήσεις μετοχών τους για να συγκεντρώσουν τα απαραίτητα κεφάλα προκειμένου να προβούν σε αγορά μετοχών του Facebook.
Η Groupon αναμένεται να ανακοινώσει τα οικονομικά της αποτελέσματα στις 8 Φεβρουαρίου. Εταιρείες που έχουν πουλήσει μετοχές πρόσφατα σε ΙΡΟ πολύ συχνά έχουν δυνατά αποτελέσματα τα πρώτα τρίμηνα μετά το «ντεμπούτο» τους. Κατά τον Τζέφρι Χιούστον, αναλυτή της Barrington Research, η άνοδος των μετοχών της Groupon ενδεχομένως να οφείλεται και σε ανακοινώσεις από την Amazon.com.Inc, στην οποία ανήκει περίπου το 1/3 της ανταγωνιστικής LivingSocial: όπως ανέφερε η Amazon, η LivingSocial είχε απώλειες 558 εκατομμυρίων δολαρίων το 2011, κάτι που σημαίνει ότι η απειλή του ανταγωνισμού για το Groupon δεν είναι όσο μεγάλη πιστευόταν.
επωφελήθηκε από την ευφορία που κυριάρχησε στον κόσμο των social media μετά την ανακοίνωση περί εισαγωγής της μετοχής του Facebook στο αμερικανικό χρηματιστήριο κάποια στιγμή μέσα στο 2012.
Η εκτίμηση της συνολικής αξίας της μεγαλύτερης εταιρείας στο χώρο των κοινωνικών δικτύων κυμαίνεται μεταξύ 75 και 100 δισεκατομμυρίων δολαρίων, κάτι που ενθάρρυνε πολλούς επενδυτές να ανεβάσουν τις εκτιμήσεις τους περί αξίας των άλλων εταιρειών του χώρου, σύμφωνα με τον Σαμίτ Σίνχα. Αναλυτή της B. Riley &Co.
«Όταν μία τόσο μεγάλη εισαγωγή (ΙΡΟ) λαμβάνει χώρα, όλες οι μετοχές που βρίσκονται στον ίδιο τομέα ενισχύονται, καθώς αξιολογούνται ανάλογα με την ΙΡΟ» είπε σχετικά.
Επίσης, η μετοχή του LinkedIn, του μεγαλύτερου επαγγελματικού κοινωνικού δικτύου, ανέβηκε στα 77,84 δολάρια, το υψηλότερο σημείο στο οποίο έχει βρεθεί εδώ και τρεις μήνες. Η μετοχή του Groupon ανέβηκε 8,3% στα 23,28 δολάρια, έχοντας αγγίξει τα 24,22, το υψηλότερο σημείο από τις 16 Δεκεμβρίου.
Το Groupon δεν αποτελεί κοινωνικό δίκτυο, ωστόσο, από τη στιγμή που είναι ο κυρίαρχος του χώρου των προσφορών παρασύρεται συχνά από τον τομέα, καθώς ο χώρος του έχει κάποια κοινά χαρακτηριστικά με τα social media. Οι προσφορές που επιδιώκει κανείς από το Groupon πολύ συχνά κοινοποιούνται στο Facebook και ενεργοποιούνται όταν ένας αριθμός καταναλωτών επιλέξει να «κλείσει» το κουπόνι.
Ακόμη, στενή σχέση με το Facebook έχει επίσης η Zynga, που αποτελεί τον μεγαλύτερο developer στον χώρο των social games. Η εταιρεία είδε τις μετοχές της να ανεβαίνουν στο υψηλότερο επίπεδο από τη δική της ΙΡΟ το Δεκέμβριο.
Ωστόσο, ο κ. Σίνχα προειδοποίησε ότι αυτά τα κέρδη ενδεχομένως να είναι προσωρινά, ειδικά για εταιρείες σαν τη Groupon, που έχουν μάλλον έμμεση σχέση με το Facebook. Όταν προχωρήσει η ΙΡΟ, πολλοί επενδυτές θα προβούν σε πωλήσεις μετοχών τους για να συγκεντρώσουν τα απαραίτητα κεφάλα προκειμένου να προβούν σε αγορά μετοχών του Facebook.
Η Groupon αναμένεται να ανακοινώσει τα οικονομικά της αποτελέσματα στις 8 Φεβρουαρίου. Εταιρείες που έχουν πουλήσει μετοχές πρόσφατα σε ΙΡΟ πολύ συχνά έχουν δυνατά αποτελέσματα τα πρώτα τρίμηνα μετά το «ντεμπούτο» τους. Κατά τον Τζέφρι Χιούστον, αναλυτή της Barrington Research, η άνοδος των μετοχών της Groupon ενδεχομένως να οφείλεται και σε ανακοινώσεις από την Amazon.com.Inc, στην οποία ανήκει περίπου το 1/3 της ανταγωνιστικής LivingSocial: όπως ανέφερε η Amazon, η LivingSocial είχε απώλειες 558 εκατομμυρίων δολαρίων το 2011, κάτι που σημαίνει ότι η απειλή του ανταγωνισμού για το Groupon δεν είναι όσο μεγάλη πιστευόταν.