Πριν το τέλος του έτους αναμένει η Αττικό Μετρό ΑΕ την έναρξη των εργασιών για την επέκταση της γραμμής 3 προς τον Πειραιά,
μετά το άνοιγμα των προσφορών των κοινοπραξιών για το έργο προϋπολογισμού 515 εκατ. ευρώ.
Προσωρινός μειοδότης είναι η κοινοπραξία J&P Αβαξ - Ghella - Alstom Transport, ενώ ο φάκελος του διαγωνισμού έχει διαβιβαστεί στο Ελεγκτικό Συνέδριο, όπως ανακοίνωσε η Αττικό Μετρό τη Δευτέρα.
Η επέκταση Αγία Μαρίνα (ως επόμενος σταθμός της γραμμής 3 μετά το Αιγάλεω) – Πειραιάς έχει μήκος 7,6 χλμ και 6 σταθμούς.
Οι έξι σταθμοί θα είναι στην Αγία Βαρβάρα (λεωφόρ. Ελ.Βενιζέλου, Αγ. Ελεούσα), τον Κορυδαλλό (πλ.Ελευθερίας), τη Νίκαια (πλ.Ελ.Βενιζέλου), τα Μανιάτικα (Αιτωλικού και Μαυρομιχάλη), το λιμάνι του Πειραιά (κοντά στον ΗΣΑΠ) και τερματικό το Δημοτικό Θέατρο.
Στόχος είναι η σύνδεση του μεγαλύτερου λιμανιοιύ της χώρας με το αεροδρόμιο και η επέκταση προβλέπεται να εξυπηρετεί σε καθημερινή βάση 135.000 επιβάτες. Η λειτουργία της επέκτασης προβλέπεται σε χρονικό διάστημα 60 μηνών από την ημερομηνία υπογραφής της σύμβασης του έργου.
μετά το άνοιγμα των προσφορών των κοινοπραξιών για το έργο προϋπολογισμού 515 εκατ. ευρώ.
Προσωρινός μειοδότης είναι η κοινοπραξία J&P Αβαξ - Ghella - Alstom Transport, ενώ ο φάκελος του διαγωνισμού έχει διαβιβαστεί στο Ελεγκτικό Συνέδριο, όπως ανακοίνωσε η Αττικό Μετρό τη Δευτέρα.
Η επέκταση Αγία Μαρίνα (ως επόμενος σταθμός της γραμμής 3 μετά το Αιγάλεω) – Πειραιάς έχει μήκος 7,6 χλμ και 6 σταθμούς.
Οι έξι σταθμοί θα είναι στην Αγία Βαρβάρα (λεωφόρ. Ελ.Βενιζέλου, Αγ. Ελεούσα), τον Κορυδαλλό (πλ.Ελευθερίας), τη Νίκαια (πλ.Ελ.Βενιζέλου), τα Μανιάτικα (Αιτωλικού και Μαυρομιχάλη), το λιμάνι του Πειραιά (κοντά στον ΗΣΑΠ) και τερματικό το Δημοτικό Θέατρο.
Στόχος είναι η σύνδεση του μεγαλύτερου λιμανιοιύ της χώρας με το αεροδρόμιο και η επέκταση προβλέπεται να εξυπηρετεί σε καθημερινή βάση 135.000 επιβάτες. Η λειτουργία της επέκτασης προβλέπεται σε χρονικό διάστημα 60 μηνών από την ημερομηνία υπογραφής της σύμβασης του έργου.