http://www.mrkteo.gr/

Τετάρτη

Διεγράφη από την Κ.Ο του ΠΑΣΟΚ o Π.Κουρουμπλής...επειδή δεν θέλησε να πουλήση την πατρίδα του ! Ακούστε τι δηλώνη

 
Λίγα λεπτά αφού καταψήφισε το μεσοπρόθεσμο ο βουλευτής του ΠΑΣΟΚ Π. Κουρουμπλής διεγράφη από την Κοινοβουλευτική Ομάδα του ΠΑΣΟΚ.

Οπως δήλωσε στο Newsit o βουλευτής του ΠΑΣΟΚ Παναγιώτης Κουρουμπλής "πατριωτισμος είναι η αντίληψή μου ότι διαφωνώ με την  αντίληψη που συγκρούεται με την συνεχιζόμενη κοινωνική αδικία που δεν κατανέμει τα βάρη ανάλογα με τις δυνατότητες του κάθε πολίτη".

Στο ερώτημα που του θέσαμε δευτερόλεπτα πριν ανακοινωθει η διαγραφή του για το εάν φοβάται πως θα διαγραφεί απο το ΠΑΣΟΚ ο κύριος Κουρουμπλής απάντησε "δε με νοιάζει. Όλα στη ζωή έχουν ένα τίμημα. Εάν συμβεί δεν ενδιαφέρει. Εμένα με ενδιαφέρει να υπερασπιστώ την αξιοπρέπειά μου πρωτιστως και τις ιδέες μου και τις αξίες μου".

Στο ερώτημα εάν ο ίδιος σκοπεύει να παραιτηθεί ο κύριος Κουρουμπλής απάντησε "οχι βέβαια. Εγώ γεννήθηκα και ανδρώθηκα ΠΑΣΟΚ".

Ακούστε τι δήλωσε ο κ.Κουρουμπλής:
  
πηγή: newsit.gr
Share:
http://ikivotos.gr/

Advertisement