http://www.mrkteo.gr/

Τρίτη

Ο Αλέξης Κούγιας μίλησε για όλους και για όλα στην εκπομπή "Η Δίκη στο Blue Sky" !


 

Ο πρόεδρος της Παναχαϊκής βρέθηκε στην εκπομπή "Η ΔΙΚΗ" μίλησε για το σκάνδαλο με τις κασέτες και διέψευσε κατηγορηματικά όσους έλεγαν πως το απόγευμα συναντήθηκε με τον Νικόλα Πατέρα.
Καλεσμένος στην εκπομπή "Η Δίκη στο Blue Sky" ήταν ο Αλέξανδρος Κούγιας ο οποίος επανέλαβε λίγο έως πολύ τα όσα είχε αναφέρει το προηγούμενο διάστημα μιλώντας για τη δημοσιοποίηση των δύο κασετών που είχε στα χέρια του.  
Ο πρόεδρος της Παναχαϊκής βέβαια διέγραψε κατηγορηματικά τα παραμύθια της "χαλιμάς" που έλεγαν ότι το απόγευμα ήταν στα γραφεία του Νικόλα Πατέρα ενώ υποστήριξε ότι αν βγει η τρίτη κασέτα στον αέρα θα γίνει χαμός υποστηρίζοντας ότι την έχει ακούσει αλλά δεν την έχει στα χέρια του.  

"Δεν συναντήθηκα με τον Πατέρα"
Αρχικά ο Κούγιας αναφέρθηκε στο φημολογούμενο ραντεβού του με τον Νικόλα Πατέρα υποστηρίζοντας: "Το ένα από τα δύο γραφεία μου είναι στο Κολωνάκι. Με τον Πατέρα μιλήσαμε τηλεφωνικά. Ήταν να βρεθούμε το σαββατοκύριακο, αλλά προτίμησα να πάω στον αγώνα της Παναχαϊκής".  
Εν συνεχεία μίλησε για το πως ξεκίνησε αυτή η ιστορία σημειώνοντας: "Η προσπάθεια αυτή ξεκίνησε από μένα και δύο δημοσιογράφους πριν από δύο χρόνια όταν ήμουν ακόμα στον ΠΑΣ Γιάννενα. Μέχρι τώρα όμως δεν είχε συμβεί τίποτα και είχα απογοητευτεί. Τα Χριστούγεννα άκουσα μια πρώτη κασέτα και στη πρώτη συζήτηση μιλάνε άσχετα πρόσωπα για το ματς της Μακάμπι με τον Ολυμπιακό και τον ματς του Άρη με τον Παναθηναϊκό. Εν συνεχεία ήρθαν οι κασέτες στα χέρια μου και άρχισα να ασχολούμαι με το θέμα". 
"Δεν είναι συρραφή αλλά ελεύθερη ροή"
Μίλησε για τα "CD" που έχει στα χέρια του υποστηρίζοντας: "Μου είπαν ότι αυτά τα cd είναι αντιγραφή από δημοσιογραφικό κασετοφωνάκι. Δεν είναι συρραφή, αλλά ελεύθερη ροή. Η πληροφόρηση που έχω είναι ότι ο συνομιλητής είναι δημοσιογράφος του κυκλώματος. Καμία σημασία δεν έχει ποιος είναι ο συνομιλητής. Αν ο άλλος είναι ακροατής και δεν συμμετέχει στις κακουργηματικές πράξεις που λέει ο Μπέος, δεν έχει σημασία".
Εν συνεχεία αναφέρθηκε στα αποσπάσματα της κασέτας αναφέροντας: "Ας αφήσουμε το κομμάτι της Μακάμπι και πάμε στο παιχνίδι Άρης-Παναθηναϊκός. Εκεί ο Αχιλλέας λέει ότι μίλησε με τον Δαλούκα και του είπε ότι μπορεί να βάλει τον Κάκκο, αλλά θα βάλω εσένα για να σφυρίξει 52-48 τα κουκούτσια στον Άρη. Την παραμονή πριν φύγει στην Θεσσαλονίκη, μπροστά στη γυναίκα του του είπε κοίταξε μην με εκθέσεις".
Και συνέχισε λέγοντας: "Εδώ υπάρχουν δύο εκδοχές. Ότι υπάρχουν Βούλγαροι, Ρώσοι και Ρουμάνοι. Το λέω μπροστά στην οικογένειά σου για να φοβηθεί όλη η οικογένεια. Στη συνέχεια τον παίρνει τηλέφωνο, δεν το σηκώνει και όταν τον βρίσκει του λέει ότι αυτοί είναι ανεξέλεγκτοι".  
 Ο Αλέξανδρος Κούγιας υποστήριξε ότι τώρα υπάρχει μάρτυρας και το μαχαίρι θα φτάσει στο κόκαλο: "Το σημαντικό είναι να ανοίξει το στόμα του κάποιος... Ακούω τον κ. Μπέο να μιλάει για το παιχνίδι με την Ντιναμό Τιφλίδας και λέει έχετε καμία απόδειξη; Το ίδιο και για τα στημένα παιχνίδια... Τώρα όμως υπάρχουν αποδείξεις. Υπάρχει μάρτυρας, που είμαι εγώ. Έχω δώσει το πρωτότυπο υλικό στον εισαγγελέα κύριο Σιμιτζόγλου και αυτός θα τον δώσει στον κ. Φάκο"
"Χρυσή ευκαιρία να καθαρίσει το ποδόσφαιρο"
Ο κ. Κούγιας αναφέρεται και στην συνάντηση με τον Νικόλα Πατέρα υποστηρίζοντας: "Ξαφνικά έρχεται στο γραφείο μου ο φάκελος που έστειλα στον κυρίου Σιμιτζογλου και πηγαίνω να συναντήσω τον κύριο Πατέρα που είχαμε να μιλήσουμε 10 χρόνια, καθώς μέσα εμπλέκεται ο Παναθηναϊκός, ως ωφελημένος . Ο Μπέος λέει ότι ο Πατέρας είναι αυτός που ηχογραφεί, αλλά δεν είναι δυνατό να είναι μπροστά ο Πατέρας... Ο Πατέρας αρνείται ότι έχει σχέση με την επιστολή των κασετών και ότι δεν το γνωρίζει ενώ μου λέει εμένα βγάλε με έξω από αυτό".  
Αναφερόμενος στο θέμα των κασετών υποστηρίζει: "Είναι μια χρυσή ευκαιρία να καθαρίσει το ποδόσφαιρο. Που είναι λαϊκό. Πέντε εκατομμύρια Έλληνες το ευχαριστιούνται. Όταν κερδίσεις καθαρά το χαίρεσαι, όταν κερδίζεις στημένα όχι".
Ο κ. Κούγιας κλείνει τις δηλώσεις του μιλώντας για την τρίτη κασέτα υποστηρίζοντας: "Ο ένας από τους δυο λέει «όταν έφαγα… ένα γεννητικό όργανο», αυτά τα λένε εκ’ των κορυφαίων Ελλήνων παραγόντων. Θα πρέπει όλοι να κάνουν το χρέος τους. Από εκεί και πέρα αν οι κορυφαίοι παράγοντες του ποδοσφαίρου θέλουν να εκμεταλλευτούν τα λόγια ενός παράγοντα που ξέρει καλά ελληνικά και είναι σε μία μεγάλη εκλογική περιφέρεια μπορεί να βγει κάτι καλό. Εγώ προσωπικά έχω τελειώσει. Έχω καταθέσει και από εδώ και πέρα δεν είναι δικό μου θέμα".
"Βρεθήκαμε με τον Δαλούκα και τον Βαγγέλη" 
 Ο Κυργιάκος Θωμαίδης ανέφερε το ρεπορτάζ των "Πράσινων Νέων" σχετικά με την ατάκα που ακούγεται στο 51' δευτερόλεπτο "Βρεθήκαμε με τον Δαλούκα και τον Βαγγέλη" που κανείς δεν έχει ασχοληθεί από τη στιγμή που δεν υπάρχει στην απομαγνητοφώνηση και ο Αλέξης Κούγιας απαντάει: «Πραγματικά δεν το ξέρω. Δεν το πρόσεξα, για να δείτε και την αγνότητα των προθέσεών μου. Όπως μου ήρθε το CD και η απομαγνητοφώνηση έτσι τα έδωσα".
 Κλείνοντας ο Κυργιάκος Θωμαίδης αποκάλυψε ότι έχει και αυτός στην κατοχή του έναν φάκελο που περιέχει ένα "CD" το οποίο δεν το έχει ακούσει και μια επιστολή την οποία θα καταθέσει στον εισαγγελέα κατά την διάρκεια της κατάθεση του.   
    
Share:
http://ikivotos.gr/

Advertisement