Το υπουργείο Υποδομών ήδη έχει αναθέσει σε συμβουλευτική εταιρεία την εκπόνηση μελέτης για τον εκσυγχρονισμό των ταξί για να εξελιχθούν σε σύγχρονες εταιρείες μέχρι τον Δεκέμβριο του 2011.
Σύμφωνα με το Euro2day οι αλλαγές που εξετάζονται είναι:
- Η χορήγηση αδειών για ταξί 5 έως 9 θέσεων, μίνι βαν και λιμουζίνες με απαραίτητη προυπόθεση να έχει προηγηθεί η σύσταση εταιρειών, ενώ η λειτουργία τους θα γίνεται με ραντεβού ή τηλεφωνικές κλήσεις και η κυκλοφορία τους ΧΩΡΙΣ ΤΑΞΙΜΕΤΡΟ αλλά με τιμοκατάλογο
- Το δικαίωμα σε εταιρείες ενοικίασης αυτοκινήτων να τα νοικιάζουν με οδηγό.
- Η σύσταση υπηρεσιών ταξί πόρτα - πόρτα.
- Η αναβάθμιση των εταιρειών ραδιο-ταξί, τα οποία θα σταθμεύουν σε συγκεκριμένους χώρους και θα προσφέρουν και άλλες υπηρεσίες.
- Η παροχή αδειών για ταξί ειδικών προδιαγραφών, τα οποία θα εξυπηρετούν τα άτομα με ειδικές ανάγκες.
- Ο επανασχεδιασμός των υπηρεσιών μετακίνησης με ταξί για μαθητές.
Η λειτουργία των ταξί στους Καλλικρατικούς δήμους παραμένει ''αγκάθι'' αφού θεωρείται αντισυνταγματική η διεύρυνση του δικαιώματος των ιδιοκτητών ταξί, τα οποία είχαν έδρα ένα συγκεκριμένο δήμο ή κοινότητα, να κινούνται στα πλήρη όρια των συνενωμένων δήμων.
Ο αριθμός των ταξί που κυκλοφορούν σε όλη την χώρα υπολογίζεται σε περίπου 29.500 αυτοκίνητα από τα οποία τα 13.500 κυκλοφορούν στην Αθήνα.
Με απόφαση του υπουργείου Μεταφορών έως το τέλος του έτους απαγορεύεται η έκδοση νέων αδειών Επιβατικών Δημόσιας Χρήσης.
πηγή: newsit.gr