Δεν πρόλαβε καλά-καλά η Apple να ανακοινώσει ότι δημιουργεί συνδρομητική υπηρεσία για ηλεκτρονικές εφημερίδες και περιοδικά, που οι χρήστες θα μπορούν να διαβάζουν σε iPad και iPhone, και η μεγάλη ανταγωνίστριά της Google
δήλωσε κάτι ανάλογο, την υπηρεσία online πληρωμών One Pass, που επιτρέπει στους χρήστες να αγοράζουν ψηφιακό περιεχόμενο.
Η Google, σύμφωνα με το BBC και τα πρακτορεία Ρόιτερ και Γαλλικό, γνωστοποίησε ότι θα κρατάει προμήθεια 10% (έναντι 30% της Apple) και το υπόλοιπο 90% θα καταλήγει στα ταμεία των εκδοτών των μέσων ενημέρωσης.
Η νέα υπηρεσία, ακριβώς όπως και στην υπηρεσία της Apple, θα αφορά την ηλεκτρονική πρόσβαση μέσω υπολογιστών-ταμπλετών και «έξυπνων» κινητών τηλεφώνων, μόνο που εν προκειμένω θα αφορά κυρίως τις συσκευές που «τρέχουν» το λειτουργικό σύστημα Android της Google. Το One Pass αρχικά θα λειτουργήσει σε επιλεγμένες χώρες (Βρετανία, Καναδά, Γαλλία, Γερμανία, Ιταλία, Ισπανία).
Η Google δήλωσε ότι η νέα υπηρεσία θα διευκολύνει τους εκδότες να πουλάνε τις ηλεκτρονικές/ψηφιακές εκδόσεις των εφημερίδων και περιοδικών τους, δίνοντάς τους την ευελιξία να ρυθμίζουν εκείνοι πότε, πόσο και πώς θα χρεώνουν τους συνδρομητές για το περιεχόμενό τους, επιλέγοντας από μια ποικιλία μοντέλων (συνδρομές, χρέωση με το κομμάτι κλπ). Η Google, επίσης, θα παρέχει στους εκδότες ορισμένα προσωπικά δεδομένα σχετικά με τους συνδρομητές (αν οι τελευταίοι συναινούν σε αυτό), οι οποίοι θα χρησιμοποιούν την υπηρεσία One Pass.
«Η πρόθεσή μας δεν είναι να βγάλουμε χρήματα από αυτό. Εμείς θέλουμε οι εκδότες να βγάλουν όλα τα χρήματα», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρίας Έρικ Σμιτ, σε μια προφανή «μπηχτή» κατά του Στιβ Τζομπς της Apple, η επιμονή του οποίου για παρακράτηση προμήθειας 30% και η επιβολή άλλων περιοριστικών όρων στους εκδότες έχει προκαλέσει αντιδράσεις στους κύκλους των «μίντια».
Μεταξύ των εταιριών μέσων ενημέρωσης που θα συνεργαστούν με τη Google, είναι οι γερμανικές Axel Springer AG, Focus Online και Stern de, η γαλλική Nouvel Observateur, η ισπανική Prisa και οι αμερικανικές Rust Communications, Media General και Bonnier Corp.
πηγή: i-live.gr
δήλωσε κάτι ανάλογο, την υπηρεσία online πληρωμών One Pass, που επιτρέπει στους χρήστες να αγοράζουν ψηφιακό περιεχόμενο.
Η Google, σύμφωνα με το BBC και τα πρακτορεία Ρόιτερ και Γαλλικό, γνωστοποίησε ότι θα κρατάει προμήθεια 10% (έναντι 30% της Apple) και το υπόλοιπο 90% θα καταλήγει στα ταμεία των εκδοτών των μέσων ενημέρωσης.
Η νέα υπηρεσία, ακριβώς όπως και στην υπηρεσία της Apple, θα αφορά την ηλεκτρονική πρόσβαση μέσω υπολογιστών-ταμπλετών και «έξυπνων» κινητών τηλεφώνων, μόνο που εν προκειμένω θα αφορά κυρίως τις συσκευές που «τρέχουν» το λειτουργικό σύστημα Android της Google. Το One Pass αρχικά θα λειτουργήσει σε επιλεγμένες χώρες (Βρετανία, Καναδά, Γαλλία, Γερμανία, Ιταλία, Ισπανία).
Η Google δήλωσε ότι η νέα υπηρεσία θα διευκολύνει τους εκδότες να πουλάνε τις ηλεκτρονικές/ψηφιακές εκδόσεις των εφημερίδων και περιοδικών τους, δίνοντάς τους την ευελιξία να ρυθμίζουν εκείνοι πότε, πόσο και πώς θα χρεώνουν τους συνδρομητές για το περιεχόμενό τους, επιλέγοντας από μια ποικιλία μοντέλων (συνδρομές, χρέωση με το κομμάτι κλπ). Η Google, επίσης, θα παρέχει στους εκδότες ορισμένα προσωπικά δεδομένα σχετικά με τους συνδρομητές (αν οι τελευταίοι συναινούν σε αυτό), οι οποίοι θα χρησιμοποιούν την υπηρεσία One Pass.
«Η πρόθεσή μας δεν είναι να βγάλουμε χρήματα από αυτό. Εμείς θέλουμε οι εκδότες να βγάλουν όλα τα χρήματα», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρίας Έρικ Σμιτ, σε μια προφανή «μπηχτή» κατά του Στιβ Τζομπς της Apple, η επιμονή του οποίου για παρακράτηση προμήθειας 30% και η επιβολή άλλων περιοριστικών όρων στους εκδότες έχει προκαλέσει αντιδράσεις στους κύκλους των «μίντια».
Μεταξύ των εταιριών μέσων ενημέρωσης που θα συνεργαστούν με τη Google, είναι οι γερμανικές Axel Springer AG, Focus Online και Stern de, η γαλλική Nouvel Observateur, η ισπανική Prisa και οι αμερικανικές Rust Communications, Media General και Bonnier Corp.
πηγή: i-live.gr