Η εκτέλεση του διαφημιστικού μηνύματος μπορεί να γίνει με πολλούς και διάφορους τρόπους.
Μπορεί να έχει στοιχεία χιούμορ, σεξ, συγκινησιακά φορτισμένες εικόνες, αναφορά χαρακτηριστικών του προϊόντος, κ.α.
Μπορεί να έχει στοιχεία χιούμορ, σεξ, συγκινησιακά φορτισμένες εικόνες, αναφορά χαρακτηριστικών του προϊόντος, κ.α.
Σε κάθε περίπτωση η εκτέλεση του μηνύματος εξαρτάται σε πολύ μεγάλο βαθμό από την αγορά στόχο δηλαδή από το κοινό στο οποίο απευθύνεται η επιχείρηση με την διαφήμισή της.
Στην λίστα μας έχουμε διαφημίσεις όχι για αγορά κάποιου προιόντος αλλά για την ευαισθητοποίηση του κοινού.
Είναι δυνατές και γεμάτες φαντασία..
Δείτε...
ACAT Campaign κατά της κακοποίησης (Ελβετία)
2. Colorado State Patrol: Αφήστε κενό (ΗΠΑ)
3. Κατά του καπνίσματος - Πρόωρο Τέλος (Αγγλία)
4. Αστυνομίας: Πιο αργά, πιο καλά (ΗΠΑ)
5. Κρίση και άστεγοι - κρεβάτι χιονιού (Αγγλία)
6. Father Bob Maguire Foundation - Άστεγοι (Αυστραλία)
7. Jobsintown.de - Υπάρχουν καλύτεροι τρόποι για καριέρα (Γερμανία)
8. Ασφάλεια στους δρόμους (Νέα Ζηλανδία)
9. Cleo Magazine - Έλεγχος μαστού
Ενάντια στο εμπόριο ανθρώπων (Λουξεμβούργο)
tsekouratoi.gr