http://www.mrkteo.gr/

Κυριακή

Το μήνυμα του Νίκου Γκόντα...για το αίσιο τέλος της περιπέτειας της κόρης του

Καταβεβλημένος και με δάκρυα στα μάτια, ο πρώην δήμαρχος Ιωαννίνων Νίκος Γκόντας, λίγες ώρες μετά την απελευθέρωση της κόρης του, ευχαρίστησε την αστυνομία, τα μέσα ενημέρωσης και όλους όσους του συμπαραστάθηκαν στο οικογενειακό δράμα, με δηλώσεις που έκανε στο γραφείο του.

Οι ώρες της αγωνίας για την κόρη του Σοφία είχαν περάσει, όμως το σοκ όλων είναι σίγουρο ότι θα απαιτηθεί χρόνος για να ξεπεραστεί.
«Ευχαριστώ τον Αρχηγό της Ελληνικής Αστυνομίας Λευτέρη Οικονόμου, τον Γενικό Αστυνομικό Διευθυντή Ηπείρου, τον Αστυνομικό Διευθυντή Ιωαννίνων, τον Διευθυντή της Ασφάλειας για όλα. Δεν έχω λόγια να εκφράσω την ευγνωμοσύνη μου. Ευχαριστώ όλα τα τοπικά μέσα ενημέρωσης, που σε αυτή την δύσκολη στιγμή της ζωής μου, σεβάστηκαν και βοήθησαν τα μέγιστα, ώστε να είναι το παιδί μου πίσω», ανέφερε στις δηλώσεις του ο κ. Γκόντας.
Επικίνδυνους ανθρώπους και αδίστακτους εγκληματίες χαρακτήρισε ο πρώην δήμαρχος τους απαγωγείς της κόρης του και στο ερώτημα αν τους έχει συγχωρέσει σημείωσε: «Έχω δικαίωμα να συγχωρήσω αυτούς τους αδίστακτους που έθεσαν σε κίνδυνο τη ζωή του παιδιού μου;»
Η 22χρονη Σοφία, όπως είπε ο πατέρας της, έδειξε γενναιότητα και υπομονή και βοήθησε πολύ στην υπόθεση. Έπεισε τους απαγωγείς ότι τα χρήματα που ζητάνε δεν υπάρχουν και δεν μπορούν να συγκεντρωθούν, δείχνοντας ακόμη και το βιβλιάριο καταθέσεων της ίδιας, στο οποίο δεν υπήρχαν χρήματα.
Ο κ. Γκόντας δεν θέλησε να έχει καμία επαφή με τους απαγωγείς μετά την σύλληψή τους, καθώς όπως είπε «δεν θέλησα να τους δω, γιατί δεν ήξερα αν θα καταφέρω να συγκρατηθώ...»

Share:
http://ikivotos.gr/

Advertisement