http://www.mrkteo.gr/

Κυριακή

Επέστρεψε στην Βενεζουέλα ο Ούγκο Τσάβες - Δείτε video



Μετά τη χημειοθεραπεία στην οποία υπεβλήθη στην Κούβα, ο 56χρονος πρόεδρος της Βενεζουέλας, Ούγκο Τσάβες, επέστρεψε το Σάββατο (23/07) στην πατρίδα του


Σύμφωνα με τηλεγράφημα του Reuters, η κρατική τηλεόραση στη Βενεζουέλα μετέδωσε εικόνες από την άφιξη του Τσάβες στο αεροδρόμιο του Καράκας, το οποίο ήταν γεμάτο με άνδρες των δυνάμεων ασφαλείας.
Μέχρι στιγμής, ο Τσάβες δεν έχει αποκαλύψει το είδος του καρκίνου που πάσχει αλλά και το κατά πόσο σοβαρά είναι.
“Έχω πίστη στο Θεό, στην επιστήμη και στους γιατρούς της Κούβας και της Βενεζουέλας, όλους τους ανθρώπους που με φρόντισαν και τελικά στον εαυτό μου και στη θέλησή μου να ζήσω”, είχε δηλώσει ο ίδιος από την Κούβα, νωρίτερα αυτό το μήνα.
“Το δεύτερο στάδιο της θεραπείας θα αρχίσει τις επόμενες ημέρες με τη χημειοθεραπεία. Είναι σχεδιασμένη από επιστήμονες λεπτομερειακά. Είμαι βέβαιος ότι το δεύτερο στάδιο θα με βοηθήσει να πάρω το δρόμο για την αποκατάσταση της υγείας μου”.





Share:
http://ikivotos.gr/

Advertisement