Λυπάμαι γιατί τέτοιου είδους τερτίπια, έχουν οδηγήσει το πολιτικό σύστημα και τους πολιτικούς σε αναξιοπιστία, υποστηρίζει η βουλευτής.
Την αντίδραση της βουλευτού Μεσσηνίας του ΠΑΣΟΚ Νάντιας Γιαννακοπούλου προκάλεσε ανακοίνωση του υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων για μετατροπή του στρατιωτικού αεροδρομίου της Τρίπολης σε πολιτικό, παρότι, όπως υποστηρίζει, σε ελάχιστη απόσταση λειτουργεί το αεροδρόμιο Καλαμάτας.
Η βουλευτής κατέθεσε ερώτηση στη Βουλή, ενώ, συνάμα, με γραπτή ανακοίνωσή της εξαπέλυσε επίθεση κατά του υπουργού Δημήτρη Ρέππα, εκφράζοντας «μεγάλη απορία κι έκπληξη» για την ανακοίνωση του υπουργού Υποδομών, με την οποία «ανασκευάζει» όσα, όπως υποστηρίζει, της είχε αναφέρει ο κ. Ρέππας το μεσημέρι της ίδιας ημέρας, σχετικά με τη μη λειτουργία πολιτικού αεροδρομίου στην Τρίπολη.
«Η αναδίπλωση του κ. Ρέππα, προφανώς εκφράζει την πολιτική σχολή που πρεσβεύει ότι «άλλα λέμε στη Μεσσηνία και άλλα στην Αρκαδία» για το ίδιο θέμα. Εγώ δεν έχω τελειώσει αυτήν τη «σχολή», ούτε ενστερνίζομαι τις πρακτικές της.
Λυπάμαι, δε, γιατί τέτοιου είδους τερτίπια, έχουν οδηγήσει το πολιτικό σύστημα και τους πολιτικούς σε αναξιοπιστία», υποστηρίζει η βουλευτής.
Απάντηση Ρέππα
«Καλό είναι να μιλούμε λιγότερο και να δουλεύουμε περισσότερο. Άλλωστε, το δημόσιο πολιτικό ήθος κατακτάται με πράξεις, όχι με λόγια. Κι αυτό το ήθος είναι εύκολα αντιληπτό αν κάποιος το διαθέτει ή όχι» απαντά το γραφείο Τύπου του υπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων μετά την «αιχμηρή» εναντίον του Δημήτρη Ρέππα δήλωση της βουλευτού του ΠΑΣΟΚ Νάντιας Γιαννακοπούλου σχετικά με το θέμα του αεροδρομίου της Τρίπολης.
Υπενθυμίζεται ακόμη ότι σήμερα το πρωί εκδόθηκε δελτίο τύπου σύμφωνα με το οποίο: «Το θέμα του αεροδρομίου της Τρίπολης, ο Δημήτρης Ρέππας το έθεσε πρώτος εδώ και πολλά χρόνια. Αυτό το θέμα παραμένει. Ως αρμόδιος υπουργός δεν πρόκειται να το χειριστεί με τρόπο επιπόλαιο για τη δημιουργία εντυπώσεων. Έχει αποδείξει ότι οι εντυπώσεις δεν τον ενδιαφέρουν. Όλα εξαρτώνται από τη μελέτη της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας και το ενδιαφέρον ιδιωτών επενδυτών. Το κράτος δεν πρόκειται να διαθέσει πόρους, ιδίως αυτήν την περίοδο για ένα ακόμη αεροδρόμιο. Έχει κάθε συμφέρον όμως, να αξιοποιήσει τα δικαιώματά του σε αυτή τη σημαντική υποδομή, προσελκύοντας ιδιωτικά κεφάλαια και αξιόπιστους επενδυτές».
Η βουλευτής κατέθεσε ερώτηση στη Βουλή, ενώ, συνάμα, με γραπτή ανακοίνωσή της εξαπέλυσε επίθεση κατά του υπουργού Δημήτρη Ρέππα, εκφράζοντας «μεγάλη απορία κι έκπληξη» για την ανακοίνωση του υπουργού Υποδομών, με την οποία «ανασκευάζει» όσα, όπως υποστηρίζει, της είχε αναφέρει ο κ. Ρέππας το μεσημέρι της ίδιας ημέρας, σχετικά με τη μη λειτουργία πολιτικού αεροδρομίου στην Τρίπολη.
«Η αναδίπλωση του κ. Ρέππα, προφανώς εκφράζει την πολιτική σχολή που πρεσβεύει ότι «άλλα λέμε στη Μεσσηνία και άλλα στην Αρκαδία» για το ίδιο θέμα. Εγώ δεν έχω τελειώσει αυτήν τη «σχολή», ούτε ενστερνίζομαι τις πρακτικές της.
Λυπάμαι, δε, γιατί τέτοιου είδους τερτίπια, έχουν οδηγήσει το πολιτικό σύστημα και τους πολιτικούς σε αναξιοπιστία», υποστηρίζει η βουλευτής.
Απάντηση Ρέππα
«Καλό είναι να μιλούμε λιγότερο και να δουλεύουμε περισσότερο. Άλλωστε, το δημόσιο πολιτικό ήθος κατακτάται με πράξεις, όχι με λόγια. Κι αυτό το ήθος είναι εύκολα αντιληπτό αν κάποιος το διαθέτει ή όχι» απαντά το γραφείο Τύπου του υπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων μετά την «αιχμηρή» εναντίον του Δημήτρη Ρέππα δήλωση της βουλευτού του ΠΑΣΟΚ Νάντιας Γιαννακοπούλου σχετικά με το θέμα του αεροδρομίου της Τρίπολης.
Υπενθυμίζεται ακόμη ότι σήμερα το πρωί εκδόθηκε δελτίο τύπου σύμφωνα με το οποίο: «Το θέμα του αεροδρομίου της Τρίπολης, ο Δημήτρης Ρέππας το έθεσε πρώτος εδώ και πολλά χρόνια. Αυτό το θέμα παραμένει. Ως αρμόδιος υπουργός δεν πρόκειται να το χειριστεί με τρόπο επιπόλαιο για τη δημιουργία εντυπώσεων. Έχει αποδείξει ότι οι εντυπώσεις δεν τον ενδιαφέρουν. Όλα εξαρτώνται από τη μελέτη της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας και το ενδιαφέρον ιδιωτών επενδυτών. Το κράτος δεν πρόκειται να διαθέσει πόρους, ιδίως αυτήν την περίοδο για ένα ακόμη αεροδρόμιο. Έχει κάθε συμφέρον όμως, να αξιοποιήσει τα δικαιώματά του σε αυτή τη σημαντική υποδομή, προσελκύοντας ιδιωτικά κεφάλαια και αξιόπιστους επενδυτές».